יום שלישי, 25 במרץ 2014

5 סיבות לעשות ארוחה פרטית בטבע עם שף נודד


כמו שאתם יודעים, ארוחות שף פרטי בטבע הן ההתמחות של שף נודד. אבל בטח שאלתם את עצמכם, למה בעצם צריך ארוחות שף פרטיות דווקא בטבע, מה רע במסעדה או ארוחה טובה בבית?

תרשו לנו לתת לכם חמש סיבות טובות:

1. כל הלוגיסטיקה עלינו – כולם אוהבים ארוחה בטבע. אף אחד לא אוהב לארגן אותה. צריך להביא שמשיות, צריך להביא כלים, לא לשכוח את המלח, המפיות, הפותחן... סיוט. אבל לא הפעם, כי לכל הדברים האלה השף הנודד דואג בשבילכם עם שף עד הבית אתם רק תהנו מהאוכל.

2. כל המקומות כשרים – מבחינת השף, אפשר לעשות ארוחה בטבע עם שף פרטי וזה לא אומר שצריך להסתפק במקום נוח לגישה. ממש לא. הרכב והמטבח המאובזר והמשוכלל של שף נודד יכולים להגיע לכל מקום שרק תחפצו. צלע הר, קרחת יער, אמצע המדבר. הכל הולך.

3. האוכל הטרי – אוכל מצוין שנעשה מול העיניים שלכם ממש באוויר הפתוח, מעניק משמעות חדשה למושג טריות. מה גם שאותו אוויר כבר, יחד עם ריחות הבישול, כבר יעשה את העבודה של להפוך אתכם לרעבים.

4. ההגשה – ההגשה לשלוחן היא כמובן חלק מחוויה אמיתית של ארוחת גורמה. גם בטבע, השף ידאג, שיגישו לכם את המנות בצורה הטובה ביותר ושלא יחסר לכם כלום. בפרט לא יין.

5. הים – איך שלא תסובבו את זה, אין על הים. כל ארוחה על שפת הים הופכת אוטומטית לחוויתית ורומנטית. הבריזה ורחש הגלים הם התיבול הכי טוב גם למנת הגורמה הטובה ביותר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה