יום רביעי, 4 בינואר 2012

אירוע בבר היין שבדיזנגוף

כרגע אבל ממש כרגע חזרתי מבר היין Bin 281 שברחוב דיזנגוף, היה לי אירוע פשוט מדהים והחלטתי לשתף אתכם בחלק מן ההתרגשות שעוטפת אותי כרגע...אז הגשתי 8 מנות חלקן קצת "מוזרות" וכולן מאוד ייחודיות החששות שליוו אותי עם קהל שאיננו מכיר אותי כלל התפוגגו במהרה כשרצף ההזמנות שטף את המטבח שולחנות שהזמינו מנה אחת ומיד אחרי שטעמו החליטו להזמין את כל התפריט, פרגון בלתי פוסק, קולות של הנאה הנשמעים אפילו דרך קירותיו ההעבים של המטבח הזכירו לי למה את כל כך אוהב את מה שאני עושה, אחד השפים שעבדתי תחתיו היה אומר בקרירות לא אופינית שלבשל זו הנאה כפולה, ראשית התענוג שבבישול ושנית להתבונן בפני הסועדים הנהנים היום ממש הרגשתי שהמשפט הקריר שלו מזיז לי משהו בלב ואפילו מחמם אותו.
תודה לכם סועדים יקרים, אוהבי אוכל וחוויות הנה מזכרת קטנה מערב קסום (ראו תמונה)

נפגש בקרוב

שלכם
מאיר קרנש - שף נודד 

תגובה 1:

  1. אני כל פעם שומעת על אירוע כזה או אחר בבר היין הזה!!
    נשמע כמו המקום הכי חם כרגע בעיר!
    חייבת להגיע לשם הבזדמנות



    אולמות אירועים בשרון

    השבמחק